Zavirite u moj planer

09 фебруар


Prošlog januara sam radila post o samostalnom kreiranju godišnjeg planera, pokazala sam vam kako on izgleda i šta sam ja sve uvrstila kao neizostavan deo svakog ženskog planera. Vaše reakcije su bile i više nego pozitivne, štaviše bili ste oduševljeni zbog čega mi je izuzetno drago. Ove godine nisam uspela da nađem gotov planer koji u potpunosti odgovara mojim potrebama tako da sam odlučila da ga opet sama dizajniram onako kako želim. Izdvojila sam nekoliko dana da ga kreiram i ispao je mnogo lepši nego prošlogodišnji koji sam koristila više od pola godine i slučajno zagubila negde. Zaista sam bila istrajna i zapisivala svaki dan, ali desilo se pa šta da se radi. U ovaj planer sam zaljubljena jer je jednostavan, minimalistički uređen, mali i plave boje - baš kakav sam želela. Smatram da planer svako treba da poseduje, pogotovo ako ste bloger, kreativac ili osoba koja voli da ima sve zableženo. Malo truda, rada, želje, inspiracije pa i vi možete napraviti ovako nešto. Potrebna vam je samo sveska i olovka. Prenosim vam u celosti moj novi planer. Da li se vama dopada koliko i meni?


Kao i uvek, inspiraciju i ideje sam pronalazila na Pinterestu. Nešto sam tamo pronašla a nešto sam sama osmislila.  Na prvoj stranici se nalazi godišnji kalendar koji je uvek potreban svima. 


Zatim sledi jedna od mojih omiljenih stranica u planeru, ovo je rubrika u koju zapisujem sve pročitane knjige i odgledane filmove tokom čitave godine. Jednostavnije mi je da napravim za celu godinu nego da crtam novi svakog meseca, kako sam pre radila. Ovako je mnogo bolje i organizovanije, sve zapisujem na ova dva lista.


Sledeće je nešto što sam sama osmislila, mesto gde ću na kraju godine zalepiti svoju najdražu sliku iz 2018. Zatim pored zapisujem datume rođenja svih ljudi koji su mi dragi, naravno većinu znam napamet, no zašto ne zabeležiti sve na jedan papir? Ostalo mi je da dodam još nekoliko bitnih datuma, ali za sad izgleda ovako.


Sledeće dve stranice su sasvim random, prvu sam napravila jer imam u cilju da ove godine pročitam što više knjiga, pa jednostavno želim da pratim kako će mi ići. Kad god budem pročitala jednu knjigu, obojiću kvadratić plavom bojom, za sad je obojen samo jedan. Pored je rubrika Year in Pixels, koja služi da beležim svoje raspoloženje svakog dana do kraja godine. Kako bih na kraju mogla da vidim koje je raspoloženje preovladalo i kakvu sam godinu imala. Doduše, još uvek nisam obojila jer nemam više ovih tankih linera u boji. Moram ih što pre kupiti. Uglavnom, svako raspoloženje mora da ima svoju boju.


Ovo je takođe jedna od stranica na kojoj ću da crtam ili lepim sličice, uspomene i slično. Nacrtala sam da izgledaju kao male polaroid fotografije. 


Na poslednjim stranicama sveske (daleko od pogleda drugih) zapisujem brojeve telefona koji mi u svakom trenutku mogu zatrebati, kao i šifre svih mojih socijalnih mreža. Obavezno sve zapišem da ne bih slučajno zaboravila. 


Ostale stranice koje slede crtam svaki mesec, tu se nalazi kalendar na kome zapisujem šta imam za domaći, šta moram da naučim, uradim ili šta nikako ne smem da zaboravim. Kao i TO DO lista, Habits iliti navike kojih strogo moram da se pridržavam. 



Na poslednjim stranicama su dve rubrke. U prvoj beležim sve odgledane filmove, jer realno gledam mnoogo filmova na mesečnom nivou. U drugoj rubrici beležim koliko sati spavam, tačnije kad ležem i kad se budim. Pokušavam da promenim bioritam, želim da postanem morning person, no za sad mi loše ide jer sam večito budna do kasno. 






E-mail: katarina99art@gmail.com Instagram

You Might Also Like

48 коментара

  1. Ovaj planer je savršen, toliko si ga lijepo ukrasila, ajme! Super mi je što prevladavaju plavi tonovi zato što izgleda predobro☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Kako je divan!
    Svaka čast,odlično izgleda.Što više gledam ove postove o planerima dobivam sve veću želju da i ja napravim sličan.♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  3. Wow *o* koliko si ti kreativna. Tvoj planer izgleda fantastično, odlično si ga uredila, baš si sve uredno nacrtala i divno napisala. Nadam se da će ti ova godina biti ispunjena, a planer za organizaciju popunjen :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  4. Šta reći na ovo? I'm speechless... Ne mogu. Too much. Ti si vanzemaljac.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nisam, svako ko se potrudi može napraviti ovako nešto! Moram priznati da si me baš nasmejala, hvala ti! 😂❤️

      Избриши
  5. It's amazing planner , very useful .
    Thanks a lot for stopping at my blog and comment, now i am following you. Hope we will be in touch. Happy week end.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    ОдговориИзбриши
  6. This panner looks great ♥ thank you for visiting my blog. I am following back #190 ;)
    Have a nice day~

    Nana

    ОдговориИзбриши
  7. Pa verovala ti meni ili ne, ja sam odusevljena, i ovo je najbolji rucno pravljeni planer koji sam ikada videla, svaka cast!

    New post is here: Visit my blog, Malefica

    ОдговориИзбриши
  8. Ovo je predivno, kada vidim ovako predivno dizajnirane planove, poželim i da sama napravim. Zaista svaka ti čast na kreativnosti! <3

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, ništa nećeš izgubiti osim malo vremena. Vredi pokušati! Hvala ti! ❤️

      Избриши
  9. Ovo je bozanstveno, odusvljena sam! Iako nisam neko koga ovo dugo drzi, zaintrigirala si me da i sama krenem ovako nesto, hvala ti! Inace, plava mi je omiljena boja tako da je fotke bilo divota gledati!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Predivno izgleda! Zaista si me oduševila! Uvek mi je lepše videti ručno napravljene planere nego kupljene. Međutim, ja nisam osoba koja će pisati svakodnevno to-do liste i zapisivati obaveze na nedeljnom i mesečnom nivou. Probala sam više puta, ali mi to jednostavno ne odgovara. Pošto sam u srednjoj školi, za svaki predmet imam posebno mesto u ,,planeru'' i tu zapisujem sve što treba da uradim a vezano je za taj predmet. Ono što nije vezano za školu pišem na kraju planera. Nekako mi je lakše tako da se snađem. Imam i odeljke posvećene knjigama, blogu i drugim stvarima, a inspiraciju takođe nalazim na Pinterestu. :)

    Two girls - One journey

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno! Svako treba da kreira planer koji odgovara njegovim potrebama i željama, ja sam ovde podelila svoje ideje a neko će u svom postu podeliti neke druge. Meni se dopada i tvoja ideja, sigurno je jednostavniji za korišćenje. Hvala ti na komentaru draga! 😘

      Избриши
  11. Koliko si se ti potrudila za to! Ovo je fantastično! Ja bih sve zabrljala na prvoj stranici :D Ali zaista, fascinirala si me s planerom, ovakav se ne može nigdje kupiti, a i nekako ti priraste srcu kada si ga sama radila, zar ne?

    Sjećate me se? : moonstears

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi da jesam, ali nije da ni ja nisam uopšte grešila i brljala. Jer jesam, ali sam cepala listove i crtala ponovo sve dok ne dodjem do željenog izgleda. To se zove trud i rad..🙂❤️

      Избриши
  12. Beautiful planner:) I follow you too Dear #192:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. O Bože, pa je ne verujem da je nešto ovako savršeno moguće! Znači, svaka čast. Ja sam inače operisana od urednosti tako da sam samo jednom u životu pokušala da napravim planer i to je izgledalo, pa... očajno. Blagorečeno. Svaka čast još jednom. Odličan post. Pratim te. ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Ana, draga! Probaj još jednom, možda sledeći ispadne mnogo bolji! ❤️

      Избриши
  14. Ja sam oduševljena! Ideje su predobre, ali još više mi je privuklo pažnju koliko si ti sve precizno iscrtala i obojila, bukvalno deluje kao da je štampano. Jako koristan, ali i lep planer, i definitivno si mi dala ideju kako da malo preuredim ovaj svoj. Odličan post! ❤️❤️

    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Skrinsotovala sam ceo post i sad cekam da mi mama donese svesku kad se vraca iz grada 😂😂 Ovo je tako KJUT I TUMBLRRR. Odusevljena saaaam 😍😍😍❤


    Novi post, ako zelis da pogledas----
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha genijalno, ne mogu da verujem! Puno mi je srce kad pročitam ovako nešto, hvala ti Nina!! 😊❤️❤️

      Избриши
  16. Beautiful planner can i have one?
    Have a wonderful weekend...
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    ОдговориИзбриши
  17. OMG! This is so gorgeous! You are so talented :) I really like this idea!

    FRENCHSTYLE

    ОдговориИзбриши
  18. Oduševljena sam tvojom kreativnošću. Predivan je planer *_* <3 Inspirisala si me da ukrasim i ja svoj <3 Hvala ti <3

    Upravo sam te zapratila na GFC, da li bi mogla uzvratiti?
    Hvala ti <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  19. Ja sam oduševljena svim ovim! Kako si ukrasila, iscrtala, potrudila se i na sve to predivno isfotkala. Uvek opravdaš to što si mi među omiljenim teenage blogerkama :) !

    Novi post :) | Instagram

    ОдговориИзбриши
  20. Odličan post, planer je predivan baš mi se sviđa :)
    Učlanila sam se u tvoj blog #200 pa ako želiš uzvrati

    https://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  21. Jako lepo pises i sve je obelezeno i tako ....lijepo i izvini sli ukrascu ti ideju❤️

    ОдговориИзбриши

Subscribe