Moj prvi fotošuting!

30 децембар


Po komentarima iz prethodnog posta zaključila sam da vam se dopadaju moje fotografije i da želite u budućnosti da ih objavljujem na svom blogu. Pre svega želim da se zahvalim na svim lepim komentarima koje ste mi uputili, neizmerno mi znače! Nisam očekivala da mi neko napiše da sam mu inspiracija i motivacija, pogodilo me pravo u srce. Hvala vam još jednom! Ukoliko niste pročitali taj post, možete klikom na ovaj link. Pre manje od dva meseca sam imala prvi hajmo reći amaterski šuting, model je bila moja mlađa sestra koja je nakon mojih silnih molbi ipak pristala na fotkanje. Stajling, šminku, fotografije i edit sam sama osmislila i uradila. Smatram da za prvi put i nije toliko loše, imam još mnogo da vežbam i učim jer znam da bih mogla mnogo bolje od ovoga. Zanima me kako se vama čine postovi ove vrste, koji su vezani za fotografiju i da li želite da ih u budućnosti češće pišem? Ostavite mi vaše utiske i mišljenje u komentarima kako bih znala.  ❤️












Email for bussines: katarina99art@gmail.com Instagram

You Might Also Like

10 коментара

  1. Mislim da sam par slika vidjela i na tvom instagramu, mogu ti samo reci da sam oduševljena. Samo tako nastavi, slike su odlične i voljela bih također da u budućnosti objavljuješ još ovakvih postova. 😁🤗💞

    everydayema.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajne fotografije, sviđa mi se efekat koji daju ove bele sijalice! <3


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  3. Oduševljena sam fotografijama, stvarno lepo i profesionalno deluju, a ti si prelepa, stvarno mi se sve sviđa. Pošto vidim da voliš fotografije sa ovim kao sijalicama i kul naočarima, možda bi ti se dopao Instagram profil @brandonwoelfel , on je fotograf koji je slikao mnoge blogere i jutjubere i slike su mu vrh! Pozdrav! :*

    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlične su slike, pogotovo jer je mrak i te lampice i naočare... So tumblry. *---*
    Što se mene tiče - dadada za još postova o fotografiji. Ideja: post ,,kako editujem svoje fotke'' pa onda daš pre sređivanja, pa posle i tako svašta nešto! :D

    3. blogorođendan | Instagram

    ОдговориИзбриши
  5. Love this post! thanks for sharing. Do you want to support each other’s blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    ОдговориИзбриши
  6. Fotografije su odlično ispale, moram priznati da imaš talenta,a vjerujem da ćeš ga u budućnosti još više nadograditi :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  7. Happy new year!
    I really like your photos!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  8. Jao kakve fotke! *----* Ja sam oduševljena! Želim ti srećnu i uspješnu novu godinu! ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2018/01/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  9. Fotke su odlične,posebno ove sa lampicama su divne!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  10. sjajan post, fotografije mi se bas dopadaju <3
    zapratila sam te ako zelis zaprati i ti mene
    zvrki997.blogspot.com/2018/01/5-frizura-za-praznicne-dane.html

    ОдговориИзбриши

Subscribe