Rečenice koje bi trebale da vam budu životni moto

08 август


..Životni moto su reči ili rečenice koje nas pokreću u životu, koje opisuju nas same i zahvaljujući kojima prolazimo kroz teške nedaće našeg života. Te reči čine da se osećamo sigurnije u sebe, da verujemo i ne odustajemo od svojih želja i ciljeva, kakav god to cilj bio. Životni moto je nešto što svako od nas odraslih mora da poseduje, stoga ako ga u ovom trenutku nemate na umu ili jednostavno ne znate kada vam se ovo pitanje postavi, razmislite dobro - šta je to što vas pokreće a da toga niste ni svesni. Šta je to što vam daje snagu i nadu svakog novog jutra? Šta vas to čini srećnima i u čemu pronalazite utehu? Razmislite i sigurno ćete doći do nekog zaključka. Ja vam u tome mogu donekle pomoći i napisati nekoliko rečenica za koje mislim da su idealan primer. Ko zna, možda pronađete svoj životni moto. No, ukoliko ste jedni od onih koji svoj moto vrlo dobro znaju čak i napamet, ovaj post vam može poslužiti kao doza inspiracije i motivacije. Nadam se da će vam se dopasti, uživajte!


Sve se dešava sa razlogom.

Čovekov život izgrađen je od 10% onoga što mu se događa u životu i od 90% načina na koji to gleda.

Ono što te ne ubije - ojača te.

Strpljen - spašen.

Ono što se događa u tebi je daleko važnije od onoga što se događa tebi.

Živi život i pusti druge da ga žive kako žele.

If you can dream it - you can do it.

Be who you want to be, not what others want to see.

Good vibes only.

Ponekad moramo izgubiti nešto dobro da bi dobili nešto još bolje.

Ako nikada ne probaš, nikada nećeš znati.

Be yourself, because an original is worth more than copy.

Kada te život vuče dole, moraš da znaš da se i strela vuče na dole da bi se vinula visoko. Nakon svakog pada sledi nešto lepo.

Work hard. Never give up. Be positive.

Prema drugima budi isti onakav kakvi su drugi prema tebi. Sve po zasluzi.

Be kind of person that you want to meet.

Be the reason someone smiles today. 

Ne čini drugima ono što ne želiš sebi.

Sreću čine male stvari.

Obrisati svaku suzu sa svakog oka.

Svako ima pravo da živi kako god želi, sve dok ne povređuje druge.

Voli život koji živiš. Živi život koji voliš.

Smrti se najmanje boje oni čiji život ima najveću vrednost.

Kakve su ti misli - takav ti je život.


Nije bitna dužina života, već njegova dubina. 

Najveći hendikep je negativan stav.

Što je manje rutine, to je više života.

Tvoje malo nekome znači mnogo.

Karma nikoga ne zaobilazi.

Stay positive even when it feels like your whole world is falling apart.

No better time than now. Today is what I have.

Don’t cry because it’s over, smile because it happened.

You only live once, but if you do it right, once is enough.

There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle.

Everything you can imagine is real.

Za sve postoji prvi put.

Život je pun obaveza i odgovornosti ali nijedna nije važnija od obaveze prema sebi.

Živ se čovek na sve navikne.

Praštaj ali ne zaboravi.

Bolje je kajati se zbog onoga sto si uradio/la, nego zbog onoga što nisi.

Ja želim - ja mogu - ja hoću - ja moram.

Budi ono što je najteže - budi čovek.

Ako ti život ponudi limun, napravi od njega limunadu.

Koliko je danas loše, toliko će sutra biti bolje.

Ne postoji sudbina, osim one, koju sami stvaramo.

Napuni godine životom, a ne život godinama.

Srećan je onaj koji je zadovoljan sa onim što ima.

Pripremi se za najgore, nadaj se najboljem. 

U moru istih, usudi se da budeš unikat.

Iiii poslednja, ona koju nam mame redovno ponavljaju.....sve se može kad se hoće.


Koji je vaš životni moto? 

Email for bussines: katarina99art@gmail.com Instagram Ask.fm Bloglovin' 

You Might Also Like

31 коментара

  1. Katarina draga, fenomenalan post! Obozavam postove ovog tipa, i uvek se obradujem citanju istih, ali ti si ovog puta izdominirala, zaista! Puno predivnih, veoma pozucnih recenica. Mnoge sam i zabelezila. Sjajanno odradjeno zaista!

    Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Katarina, moram da pohvalim tvoj post kao i veliki izbor citata. Trebalo je vremena da se odaberu ovako dobri citati, ali zaista se isplatilo. Uradila si ovo jako profesionalno i vjerujem da će ovi citati mnoge da pokrenu i motivišu za dalje. Obožavam postove ovog tipa jer me, uvijek, nekako potjeraju naprijed!
    Želim ti lijep dan!

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post. Kroz nekoliko stvari se i sama vodim i pokreću me. Zaista vjerujem da je ljudima od pomoći i da će im biti i dalje ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Predivna ideja za post, kao i slike, koje uvek primetim i pažljivo pogledam :) Što se tiče citata mnogo mi se dopadaju, većinu sam znala, ali ostale baš i ne, mada je svaki govorio svoju priiču i dopada mi se tvoj izbor <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je zaista fenomenalno, draga moja!
    Hvala ti na ovim predivnim citatima i vremenu izdvojenom da ih sa nama podeliš <33

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo su odlični citati, neke od njih čula sam već prije. Neki od mojih najdražih su 'Ako ne pitaš, odgovor će uvijek biti ne.' i 'Radi ono što moraš sve dok ne možeš raditi ono što želiš.' Super post♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Zaista odličan post. Većinu rečenica se i sama pridržavam i zaista pomažu. Preodbar post!

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  8. Prije sam bila zaluđenik tumblrom i stalno sam čitala slične, a poneke i iste citate na fotografijama, iako su tada bili samo to, citati, danas moram priznati da se sa mnogima poistovječujem, a i mnoge su tu da nam, uslovno rečeno spase život

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican odabir citata, ja sam prije obozavala citate i cijeli blijeznicu popunila njima 😻
    Novi post ➡ http://hisandherway.blogspot

    ОдговориИзбриши
  10. Jako lijep post. Inspirala si me za moje naredno pisanje. Hvala ti na tome.
    http://myminiworldnina.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Subscribe