My fall playlist | 2016

14 новембар

Ja sam zaluđenik kada je muzika u pitanju. Možda nemam sluha za muziku i apsolutno nemam pojma da pevam, ipak, meni je muzika nešto najdraže. Uvek me oraspoloži i bez nje prosto ne prođe nijedan moj dan. Bilo da čitam knjigu, raspremam sobu, odmaram, vozim se u busu - ja moram imati muziku u svom telefonu. Uglavnom slušam stranu muziku, jer mi ova naša ne prija. Ne kažem, ima divnih i kvalitetnih pesama sa naših prostora (Balkana), koje zaista volim. To su najčešće pesme onih starih, dobro poznatih bendova poput - Bijelo Dugme, Parni Valjak, Crvena Jabuka, Plavi Orkestar, Kerber, Van Gogh, Bajaga i Instruktori..Uglavnom da ne dužim više, danas ću sa vama podeliti Top 30 pesama koje sam slušala tokom jeseni. Ja sam se odlučila za stranu plejlistu. Jednim klikom na link, moćićete da poslušate pesmu - ukoliko već niste. Uživajte!


Iii to bi bilo to što se tiče moje jesenje plejliste, nadam se da vam se dopala. Da li više volite stranu ili domaću muziku? Da li ste slušali neku od ovih pesama? Obavezno podelite svoje utiske sa mnom!
Kisses xoxo
Email for bussines: katarina99art@gmail.com
 Blog email: kacadjori@gmail.com
Instagram: OVDE/HERE
Ask.fm: OVDE/HERE

You Might Also Like

10 коментара

  1. Odličan post!Ja više preferiram stranu glazbu ali isto tako volim slusati i domacu glazbu (ne narodnjake ) nego kao što si spomenula parni valjak,bijelo dugme,crvena jabuka...
    Poslusala sam vecinu ovih pjesama na ovaj playlisti i stvarno su predobree

    https://xgirlpowerx.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan posz i ceo blog! Slušamo skoro iste pjesme, baš mi je drago što imamo isti ukus. Učlanila sam se na tvoj blog, oduševljena sam! ♥

    Pogledaj moj blog ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eww, i meni je drago da volimo sličnu muziku. Hvala ti puuno, a ja sam učlanjena na tvoj blog odavno!❤

      Избриши
  3. Ja inace domacu muziku ni ne slusam.
    A SAWNA obozavam! Pogotovo jer sviram gitaru, tako da sve njegove pesme pokusavam da skinem!
    Odlicna listaa!

    Pratim teee :)
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!
    Zapratila sam te,svrati i ako želiš uzvrati---- > https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Subscribe