Recommendation movies | Preporuka filmova ❤

26 октобар

Helloooo people!
Evo mene i još jednog novog posta. Ne znam za vas, ali ja sam ogroman ljubitelj filmova i knjiga. Volim vikendom ili pre spavanja da odgledam neki  dobar film. Pa sam odlučila da vam preporučim neke filmove koji su po mom mišljenju odlični. Imate i Trailer od svakog filma. Uživajte i ne zaboravite da ih sve odgledate!


1. If I Stay - Trailer
Film je zaista predivan, jeste da je više tužan nego srećan, ali opet ga svima toplo preporučujem. Ja se iskreno nadam da će biti nastavak filma.



2. Paper Towns - Trailer
Odličan film, preporučujem da ga odgledate.


3. The Fault In Our Stars - Trailer
Ajmee, predobar film, a knjiga je još bolja. Svakako preporučujem!


4. Easy A - Trailer

Predobar film i ujedno presmešan. Morate ga odgledati!



5. She's The Man - Trailer
Smešan i zanimljiv filmić, svakako ga odgledajte.


6. Titanic - Trailer

Definitivno najbolji film od svih ovde navedenih. Moj omiljeni film. Sigurna sam da ste bar jednom pogledali ovaj film, ako niste, odmah to učinite! Ja plačem svaki put kad ga gledam i nikad mi ne dosadi.



7. Monte Carlo - Trailer

Simpatičan film, volim filmove u kojima je neka zbrka, a ovaj film je baš takav.



8. The Duff - Trailer

Jako mi se sviđa film, zabavan je i smešan, odgledajte ga pa sami prosudite.



9. Wild Child - Trailer

Možda na ovoj slici izgleda da je film za devojčice od 1O ili manje godina, ali nije tako. Ja sam oduševljena filmom i gledala sam ga više puta jer je super.



1O. A Cindrella Story - Trailer

Preporučujem da ga odgledate. Davno je snimljen ali je super.



11. Dear John - Trailer

Divan romantičan fimić, pomalo tužan ali zaista dobar.



12. The Last Song - Trailer

Obožavam ovakvu vrstu filmova, sa ovako srećnim završetkom. Film je odličan!



13. LOL - Trailer

Davno sam ga gledala, ali se još uvek sećam nekih delova iz filma. Pravi Teen film, odgledajte ga.



14. A Walk To Remember - Trailer
Jako tužan i romantičan film, sa tužnim završetkom, ali odgledajte!


15. Annabelle - Trailer
Ovo je drugi deo filma Conjuring i strava je. Ne preporučujem da ga gledate pred spavanje pošto je to ipak horor.


16. Carrie - Trailer
Definitivno moj omiljeni horor. Obožavam ga jer u njemu glavnu ulogu ima moja omiljena glumica. Plus film nije toliko strašan da posle ne možeš oka da sklopiš.


17. Divergent - Trailer
Ljubitelji akcije bi trebali da odgledaju ovaj film, super je!


18. Abduction - Trailer
 Ahh, moj omiljeni glumac ima glavnu ulogu u ovom filmu. Super film pun akcije


To bi bilo to što se tiče filmova. Napišite mi u komentare koji od ovih filmova je ostavio najjači utisak na vas.
Do sledećeg posta!

You Might Also Like

12 коментара

  1. Nisam pogledao sve ove filmove , ali iskreno neke od njih i ne gotivim. Ali PAPER TOWNS OH MY GAWD !! Obožavam <3

    PS : Ja sam tvoj 4. čitalac :D Pogledaj moj blog , i zaprati me ako želiš :)
    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post! Većinu filmova sam gledala, ali moram se nakaniti da pogledam Anabelle, brr. :D Imaš divan blog i samo tako nastavi, želim ti puno sreće! ♥

    Pogledaj moj blog i užlani se ako želiš ----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga, i ja tebi zaista! Pogledaj film Annabelle, stvarno je strava. ☺❤

      Избриши
  3. Pogledala sam mozda dva filma odavde,a i ostale ću da gledam ,baš me zanimaju kakvi su!
    Inače post ti je super!
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se :) <3
    http://smizlica11.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj, po mom mišljenju svi ovi filmovi su super, a na vama je da prosudite. Hvala ti! ☺❤

      Избриши
  4. Vecinu ovih filmova sam pregledala i odlicni su. Super post♥

    Poseti moj blog http://jeleninkutak16.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Skoro svi moji omiljeni filmovi. Odlični predlozi, super post. :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post. Sve ove filmove sam odgledala,i svakome bih ih preporučila! :-*

    ОдговориИзбриши

Subscribe